HAN rechtswinkel

Ervaringen

Aan enkele cliŽnten is gevraagd of ze hun ervaring met de HAN-Rechtswinkel willen delen. Hieronder treft u kort hun ervaringen.

De heer T. Bakker schreef het volgende:

''Natuurlijk wil ik mijn ervaring met HAN-rechtswinkel met jullie delen.

Allereerst natuurlijk de ontvangst op de HAN-Nijmegen. Hartelijk, dat is het woord dat daarop van toepassing is. Maar tevens betrokken. Jullie waren uitstekend op de hoogte van de feiten van mijn juridisch probleem. Dat geeft gelijk een goed gevoel. Daar zijn de feiten besproken en alle juridische mogelijkheden op een rijtje gezet. Vervolgens hebben wij samen een vervolgtraject uitgezet. Ik had daar veel vertrouwen in. Dit heeft geresulteerd in een stevig juridisch verweer waar ik veel vertrouwen in heb.

In het vervolgtraject hebben wij regelmatig contact gehad en aanvullende gegevens uitgewisseld. Dit geeft aan dat de betrokkenheid er was. Het goede gevoel bleef dus.

Ik ben dus blij dat ik de beslissing heb genomen om jullie te raadplegen en mij te helpen om mijn juridische strijd te voeren.''

Mevrouw S. van de Goor schreef het volgende:

''Mijn ervaring met de HAN rechtswinkel is zeer goed te noemen. Bij toeval kwam ik bij jullie terecht en jullie hebben mij toen direct, vakkundig en snel geholpen. Omdat de casus en oplossing niet eenduidig waren, dachten jullie goed mee in de verschillende oplossingen. Het advies sloot aan bij mijn wensen, die tussentijds wat veranderden. De HAN rechtswinkel was kortom heel flexibel in hun denken en dat vond ik zeer prettig communiceren.

Na het eerste advies is er nog een tweede advies uitgebracht op een meer specifiekere vraag. Dit aanbod kwam van de HAN rechtswinkel zelf en ook hier ben ik zeer content mee. Ik zou de HAN rechtswinkel zeker bij andere aanbevelen en sluit niet uit er zelf in de toekomst ook weer gebruik van te maken, mocht dat nodig zijn.''

De heer P. Heisen schreef het volgende:

''De HAN-Rechtswinkel heeft mij goed geholpen om mijn algemene voorwaarden aan te passen. Voor mij geldt een extra risico, omdat ik veel met andere ZZPťrs werk.

Mijn concrete vraag: In hoeverre kan een klant mij iets verwijten als iets mis gaat? Bijvoorbeeld door fout van mij of iemand anders waarmee ik samenwerk.

Dit was de hoofdvraag waarmee we zijn gestart. Ik ben goed ontvangen op de HAN. Het gesprek liep gestructureerd met als uitkomst; een helder plan van aanpak. Binnen de gestelde termijn heeft de HAN-Rechtswinkel mij verder geholpen. Met de juiste info/feedback kan ik mijn huidige voorwaarden aanpassen. Superfijn dat deze (gratis) mogelijkheid er is, want als beginnend bedrijf heb ik niet veel financiŽle middelen.''